بهترین افزونه های تیکت پشتیبانی وردپرس در ایران

پرطرفدارترین افزونه های پشتیبانی تیکت وردپرس

آنچه در این مقاله خواهید خواند

از اصلی‌ترین دغدغه‌های مربوط به بحث پشتیبانی در سایت های وردپرسی، یافتن بهترین افزونه های پشتیبانی تیکت وردپرس در ایران میباشد. افزونه های پشتیبانی تیکت وردپرس یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد ارتباط مستقیم بین پشتیبان و بازدیدکنندگان از سایت های وردپرسی است. راضی نگهداشتن مراجعه کنندگان و مشتریان از سایت دغدغه اصلی تمامی کسانی است که فعالیت خود را در فضای مجازی گسترش داده‌اند.

برای این منظور داشتن یک سیستم پشتیبانی با قدرت و حرفه ای، بسیار ضروری می باشد، در این صورت است که می‌توانید ارتباطی راحت و مناسب با کاربران داشته باشید. حال با هم به بررسی پرطرفدارترین افزونه ها می پردازیم.

 

پرطرفدارترین افزونه های پشتیبانی تیکت وردپرس در ایران کدامند؟

امروزه شاهد تعداد بالایی از افزونه‌های پشتیبانی برای سایت هستیم. یافتن بهترین  آنها در بین انبوه این افزونه ها کار دشواری است و نیاز به صرف زمان و انرژی بالایی دارد، اما ما کار را برای شما راحت کردیم و در این بخش چند مورد از بهترین و برترین افزونه ها که توسط افراد زیادی مورد آزمایش قرار گرفتند و کیفیت آنها تضمین شده است را به شما معرفی می کنیم.

  • افزونه های تیکت پشتیبانی میهن وردپرس

یکی از بهترین و با کیفیت ترین افزونه های پشتیبانی برای سایت های وردپرسی، افزونه تیکت پشتیبانی میهن وردپرس است. این افزونه دارای امکانات ویژه ای همچون ارسال تیکت پشتیبانی، نمایش لیست تیکت ها و سازگاری با میهن پنل دارد.

افزونه تیکت میهن پنل

شما می توانید افزونه پشتیبانی میهن تیکت را همراه با میهن طرح نصب کرده و از ویژگی های منحصر به فردی که در پنل کاربریتان ایجاد می شود استفاده کنید. این افزونه دارای یک ساختار بهینه بوده که از جدول های جداگانه برای نگهداری اطلاعات استفاده می کند، همین مسئله افزایش سرعت را برای افزونه فوق به ارمغان آورده است. از دیگر امکانات ویژه این افزونه می توان به پاسخ های آماده اشاره داشت، در این بخش شما می توانید پاسخی برای متداول ترین سوالات انتخاب کرده و تنها با یک کلیک آن را برای کاربر ارسال نمایید. همچنین با این افزونه می توانید برای پشتیبان خود نقش کاربری انتخاب کرده و در پاسخ های خود از کلماتی به عنوان امضای خاص اپراتور استفاده کنید. به طور کلی این افزونه بسیار حرفه ای و کاربردی می باشد.

  • افزونه Awesome Support

از دیگه افزونه های بسیار پرطرفدار برای ساخت یک سیستم پشتیبانی و ارسال کننده تیکت برای مشتریان در وردپرس،  افزونه Awesome Support می باشد. این افزونه دارای امکانات بسیار گسترده است و تقریباً بالای ۵ سال فعالیت دارد.  تاکنون هزاران سایت از افزونه فوق برای پاسخگویی و پشتیبانی سایت خود استفاده کرده‌اند که این مسئله نشان دهنده قابلیت های بالای آن است.

افزونه Awesome Support

برای نصب این افزونه در قدم اول باید افزونه پشتیبانی وردپرس را در بر روی سایت نصب کرد، در ادامه به طور خودکار چند برگه برایتان ایجاد می شود که در برگه های اول قابلیت ارسال تیکت وجود دارد. به طور کلی از قابلیت های افزونه Awesome Support می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • ارسال تیکت پشتیبانی توسط مشتری
  • ارجاع به کارشناسان متفاوت
  • بستن تیکت توسط خود کاربر یا مدیر
  • اضافه کردن تیکت توسط مدیر برای مشتریان
  • امکان احداث دپارتمان های متفاوت
  • امکان سفارش سازی به واسطه ایمیل های سیستم تیکت
  • امکان تغییر در رنگ و دیگر ادیت بر روی پیام های ارسالی مشتریان
  • امکان آپلود فایل  توسط پشتیبان یا خود مدیر
  • قابلیت نشان دادن تیکت بر اساس فیلتر های مختلف
  • سازگار با تمامی افزونه های وردپرس و قالب های آن

یکی از ویژگی‌های بسیار مثبت این افزونه که آن را جزو پرطرفدارترین افزونه های پشتیبانی تیکت وردپرس در ایران قرار داده است، زبان آن می باشد. این افزونه به طور کامل فارسی سازی شده که کار با آن را برای مدیران بسیار راحت تر کرده است. افراد میتوانند پلاگین های مختلف این افزونه را خریداری کرده و بر اساس صلاحدید و نیاز به خود آنها را به سایت اضافه نمایند.

  • افزونه تیکت پشتیبانی ژاکت

و اما یکی از پیشرفته ترین افزونه های پشتیبانی تیکت وردپرس در ایران، افزونه افزونه تیکت پشتیبانی ژاکت می باشد که توسط سید رضا صالحی طراحی شده است. به کمک این افزونه امکان ایجاد یک سیستم بسیار قدرتمند تیکت در قالب وردپرسی وجود دارد. افزونه فوق با انواع فروشگاه سازها سازگار بوده و قابلیت های بالایی را در بر می گیرد.

افزونه تیکت پشتیبانی پیشرفته وردپرس

از دیگر ویژگی‌های مثبت این افزونه می توان به سازگاری آن با انواع محصولات ووکامرسی اشاره داشت. افزونه تیکت پشتیبانی ژاکت از سامانه های پیامکی داخلی ایران نیز پشتیبانی می‌کند و یک امکان و قابلیت بسیار ویژه برای کاربران فراهم آورده است. ظاهر این افزونه بسیار شیک و مورد پسند کاربران می باشد و از لحاظ جذب مخاطب بسیار تاثیرگذار است. این افزونه در تلفن همراه نیز به به خوبی نشان داده می شود و کار با آن برای کاربر راحت است.

به طور کلی امکانات این افزونه برای افراد دارای فروشگاه های اینترنتی بسیار مناسب می باشد و با قابلیت سازگاری با چند فروشندگی دارد، بدین صورت که می توانید پشتیبانی پاسخگویی به سوالات مشتریان در زمینه هر کالا را به فروشنده خود آن کالا واگذار کنید. در صورتی که سایت شما یک سایت ووکامرسی باشد این پنل به طور خودکار به اکانت کاربری اضافه می‌شود اما اگر سایت غیر ووکامرسی دارید باید به واسطه یک کد کوتاه آن را در برگه خود ایجاد نمایید.  این افزونه هیچ محدودیتی برای ارسال تیکت به مخاطب ندارد و میتوانید به هر تعداد که مدنظر است تیکت ارسال نمایید .

افزونه تیکت پشتیبانی ژاکت قابلیت های دیگری همچون جستجوی پیشرفته، تعیین پروسه امتیازدهی، ارسال صوتی و … نیز دارد که آن را جزو پرطرفدارترین افزونه های پشتیبانی تیکت وردپرس در ایران قرار داده است.

جمع بندی

یکی از ساده ترین و بهترین راه ها برای ایجاد ارتباط موثر با مشتریان اضافه کردن افزونه تیکت پشتیبانی به وب سایت ها می باشد. تمامی کسب و کارها نیاز دارند که ارتباط خود را به طور پیوسته با مشتری حفظ نگه دارند تا جلب رضایت بالایی را کسب کنند. امروزه شاهد انواع افزونه های پشتیبانی تیکت وردپرس هستیم که دارای طراحی ها امکانات متفاوت می باشند. همچنین در صورتیکه قصد دارید چنین سیستمی پشتیبانی در سایت خود راه اندازی نمایید ولی آشنایی کافی با این افزونه ها ندارید، استفاده از سرویس پشتیبانی وردپرس را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

5/5 - (1 امتیاز)
فرید معیریان

فرید معیریان

متخصص وب مارکتینگ که در این سالها به صورت تخصصی بیشتر در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *